środa, 20 sierpnia 2014

Sajgonki

Postanowiłam przygotować sajgonki w domowym zaciszu Swej kuchni, przepis jest Mój własny skomponowany przeze mnie.Jeśli ktoś z Was lubi takie smaki to polecam,to dużo nie kosztuje produkty są dostępne w każdym sklepie .Z przepisu wychodzi 20 sajgonek i przede wszystkim są smaczne.

DSC_0547 


DSC_0545 

Składniki na 20 sajgonek :
2x papier ryżowy,2x zupka chińska vifon o smaku krewetek,sos tao tao słodko-kwaśny,opakowanie chińskiej mieszanki,olej do smażenia.
Przygotowanie :
Makaron z zupek zaparzamy bez przypraw,warzywa dusimy na patelni do miękkości,mieszamy wszystko razem dodajemy przyprawy z zupki chińskiej i 4 łyżki sosu.Papier ryżowy płuczemy pod ciepłą wodą po jednym listku(Ja pierwsze opakowanie zmarnowałam bo zalałam listki makaronu gorąca wodą i się posklejały)Na każdy pojedynczy listek nakładamy czubatą łyżkę farszu i zawijamy jak krokiety.
Na koniec przygotowane sajgonki wrzucamy na rozgrzany olej,po około 3 sztuki żeby się nie posklejały i smażymy aż się zarumienią.

DSC_0541
Podjemy na talerzu z sosem tao tao. Mniam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz