niedziela, 23 listopada 2014

Kolorowa sałatka na słodko








Osobiście polecam na zrobienie sałatki na święta lub zbliżające się Andrzejki :)
Ja pierwszy raz miałam przyjemność spróbować jej w tamtym roku u mojej babci w święta,jadłam ją jak szalona bez opamiętania bardzo mi smakowała,uważam też że połączenie piersi z kurczaka i słodkich  dodatków jest wręcz genialne:)

Składniki:
1 mała pierś z kurczaka,6 plasterków ananasa,garść rodzynek,200g makaronu kolorowego kolanka,3-4 łyżki majonezu,szczypta soli.

Przygotowanie:
Pierś gotujemy w osolonej wodzie do momentu aż stanie się miękka,rodzynki namaczamy na 2-3 minuty w gorącej wodzie aby zmiękły,ananasa kroimy na małe kawałeczki,makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu.Tak przygotowane składniki mieszamy razem z majonezem doprawiamy szczyptą soli.

Gotowe :)
Życzę Wszystkim Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz