środa, 9 lipca 2014

Mintaj z czosnkiem i cytryną

Dziś pomysł na ?? Rybę mintaj z cytryną i czosnkiem,nigdy w takiej wersji nie jadłam więc postanowiłam to zmienić :)
Składniki:
Płaty mintaja (Ja użyłam 3 płaty),cytryna,3 ząbki czosnku,liść lubczyku,sól,pieprz,mąka,olej do smażenia.
Mintaja obsypujemy obficie suszonym liściem lubczyku,solą,pieprzem.
DSCN2133
Na rozgrzana patelnie wlewamy olej,po chwili dodajemy do niego 4 plasterki cytryny,3 ząbki czosnku wcześniej rozgniecionego nożem.
Rybę obtaczamy w mące i smażymy z obu stron na oleju z cytryną i czosnkiem na złoty kolor.
DSCN2136
Gotową rybę przekładamy na ręcznik kuchenny aby pozbyć nadmiaru tłuszczu.
Obkładamy plasterkami świeżej cytryny.
DSCN2140
Rybę podałam z mizerią, młodymi ziemniaczkami i koperkiem.
DSCN2142

DSCN2145
Przyznam że w tej wersji nam bardzo smakowała :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz